Retourzendingen
Ons beleid duurt 30 dagen. Producten kunnen binnen 30 dagen na ontvangst van de zending worden geretourneerd.
Verschillende soorten goederen worden niet geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.
Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt toegekend (indien van toepassing)
- Boek met duidelijke tekenen van gebruik
- CD, DVD, VHS tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die geopend is.
- Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk item dat meer dan 90 dagen na levering wordt geretourneerd.
er is geen restocking fee, maar de klant is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te melden dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, dan wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze, binnen een bepaald aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@vandover.nl.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@vandover.nl.
Â
Geschenken
Als het artikel bij aankoop was gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt je een cadeaubon toegestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als een cadeau, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal deze op de hoogte zijn van je retourzending.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
Als u een artikel van meer dan $75 verzendt, moet u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering aan te schaffen. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Adres voor retourzendingen:
Vandover
191 Main Street #2023
Port Washington, NY 11050